Αρχική » Θρησκεία » Επιθετικός Αθεϊσμός;

Επιθετικός Αθεϊσμός;

Στο βίντεο που παρατίθεται σ’ αυτό το μήνυμα, σχολιάζεται το κατά πόσο μπορεί η «αθεϊα» να χαρακτηριστεί επιθετική ή ακραία.


4 Σχόλια

  1. Η έννοια του Θεού στην ορθόδοξη χριστιανική θεολογία έχει την έννοια ενός Οντος που είναι άπειρο,δεν έχει σχημα,δεν έχει ορια στην υπαρξη του δηλαδη δεν περιορίζεται στο χωρο και δεν έχει αρχή ύπαρξης.Δηλαδή ενας Άπειρος Θεός χαρακτηρίζεται απο παντοδυναμία,απο άπειρο μέγεθος,απο άπειρη λάμψη,απο αγεννησία και απο παντογνωσία.

    Γι’αυτό και λεμε οτι ο Θεός είναι άκτιστος.Η λέξη «άκτιστος» αποτελείται από το στερητικό «α» και την λέξη «κτιστός» και δηλώνει κάτι που δεν έχει κτιστεί, δεν έχει δημιουργηθεί, και δεν προσδιορίζεται. Έτσι, το άκτιστο δεν έχει αρχή, δεν έχει φθορά, δεν έχει τέλος, ενώ το κτιστό έχει αρχή δημιουργίας, έχει φθορά και έχει τέλος, εκτός και εάν ο Θεός δεν θέλει να έχει τέλος. Δεν υπάρχει ομοιότητα μεταξύ ακτίστου και κτιστού, γιατί όλη η κτίση,όλο το υλικό σύμπαν δημιουργήθηκε από το μη ον, ήλθε στην ύπαρξη από την ανυπαρξία με τη δημιουργική ενέργεια του Θεού, ο οποίος είναι ο Ων.

    Τι ορίζουμε ως αθεϊσμό.

    Οταν αποδίδουμε ιδιότητες ενός απείρου όντος σε πεπερασμένα όντα,τα οποία δεν είναι ουτέ πανταχού παρόντα ούτε παντογνωστες.Αλλά αντιθέτως είναι περιορισμένα στην φύση τους.Έχουν αρχή ύπαρξης και εχουν πάθη.

    Διότι εναν ον που δεν είναι άπειρο,αλλά πεπερασμένο σημαίνει οτι δεν είναι τέλειο και έχει ελλείψεις.Και όταν ενα ον είναι πεπερασμένο και έχει ελλείψεις έχει και ανάγκες.Και οι ανάγκες είναι πάθη.

    Συνεπως η πρωτη πλανη των αρχαιων θρησκειών μας οδηγεί στο συμπερασμα οτι οι θρησκείες δεν ήταν ποτέ θρησκείες,αλλά αθεϊσμός.Γιατι οι αρχαίες θρησκείες μας παρουσίαζαν πεπερασμενα όντα ως θεούς.Απέδιδαν την έννοια του Θεού σε πεπερασμένα όντα τα οποία δεν ήταν ουτε άπειροι,ούτε αγέννητοι,ουτε παντογνώστες,ουτε πανταχού παρόντες.

    Και ο επισημος αθεϊσμός είναι το ίδιο πραγμα με τις αρχαίες μυθολογίες.Επικεντρώνεται στη φυση του πεπερασμένου,απορρίπτει την υπαρξη ενός απείρου Θεού και προσκολλάει σε μια πεπερασμένη φύση η οποία είναι τρεπτή,θνητή,έχει ανάγκες και πάθη.Και σαφώς έχει ροπή προς τον μηδενισμό.

  2. Όσον αφορά για το αν υπάρχουν πολλοί άπειροι θεοί.

    Η κοινή λογική λέει, ότι δεν γίνεται να υπάρχουν συγχρόνως δύο Θεοί πανταχού παρόντες διότι δεν θα υπήρχε χώρος και για τους δύο και ο ένας θα περιόριζε τον άλλο.

    Συνεπώς αφού ο ένας Θεός θα περιοριζε τον άλλον Θεό μιλάμε για σχηματοποιημένα όντα και πεπερασμένες υπάρξεις.

    Οπότε είναι αδυνατον να υπάρχουν πολλοί άπειροι Θεοί.

    • Και απο που ξερεις εσυ φιλε οτι αυτο το Ων που εσυ το λες Θεο ειναι ακτιστον? Διοτι αν δεν μπορεις να δικαιολογησης αυτον τον ισχυρισμον, ολη σου η πεποιθηση ειναι ακυρη.

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *